Gå til hovedindhold
kontakt

Tekniske problemer

På denne side har vi samlet hjælp og vejledning til forskellige tekniske problemer.

Har du problemer med at logge ind?

Nyeste version af browser

Hvis du har problemer med at logge ind på sygeforsikring.dk eller d-service, kan det skyldes, at din browser eller operativsystem skal opdateres til den nyeste version.

Nets har nemlig hævet sikkerheden ved bl.a. at stille højere krav til computer og browser, når du skal bruge MitID. Få hjælp under "Hjælp og vejledning".

Vi understøtter følgende browsere og operativsystem:

  • Safari

  • Google Chrome

  • Edge

  • iOS - her anbefales versioner fra 14.8.1 eller nyere

  • Android - version 8.0 eller nyere

For både styresystemer og internetbrowsere gælder, at det er seneste version, der er understøttes.

Pas på falske e-mails

Der er ofte falske e-mails i omløb, men det kan være svært at gennemskue, om en e-mail er falsk. Vi har derfor samlet lidt gode råd til, hvordan du ser, om en e-mail er falsk, og informerer også om falske e-mails via app'en "Mit digitale selvforsvar".

Hjælp og vejledning

  • Når du er logget ind på selvbetjeningen, kan du give samtykke til, at andre på policen må se dine oplysninger.

  • Login fra arbejdspc eller -mobil fejler

    Du kan opleve problemer med at logge ind på selvbetjeningen fra din arbejdspc eller -mobil. Dette kan skyldes sikkerhedsopsætninger, som din arbejdsplads administrerer.

    Benyt den nyeste browserversion

    Vi understøtter følgende browsere i de nyeste versioner:

    • Edge

    • Google Chrome

    • Safari

    Slet cookies og browserdata

    Hvis du har problemer med at få vist siden korrekt, kan det hjælpe at slette dine cookies og browserdata.

    Tillad cookies

    For at benytte siden kræver det, at du har tilladt cookies.

    Aktiver JavaScript

    For at benytte siden, skal du have aktiveret JavaScript.

    Problemer med MitID

    På MitIDs hjemmeside kan du få hjælp til at logge ind.

    Bestil MitID

    På MitIDs hjemmeside kan du bestille et MitID og få hjælp til dit MitID.

  • Benyt den nyeste browserversion

    Vi understøtter følgende browsere i de nyeste versioner:

    • Edge

    • Google Chrome

    • Safari

    Slet cookies og browserdata

    Hvis du har problemer med at få vist siden korrekt, kan det hjælpe at slette dine cookies og browserdata.

    Tillad cookies

    For at benytte siden kræver det, at du har tilladt cookies.

  • Benyt den nyeste browserversion

    Vi understøtter følgende browsere i de nyeste versioner:

    • Edge

    • Google Chrome

    • Safari

    Slet cookies og browserdata

    Hvis du har problemer med at få vist siden korrekt, kan det hjælpe at slette dine cookies og browserdata.

    Roter din skærm

    Hvis du ikke kan se hele bredden af siden på din mobile enhed, kan det hjælpe at rotere skærmen fra stående til liggende. Hvis du har låst skærmen til stående retning, skal dette slås fra først.

  • Benyt den nyeste browserversion

    Vi understøtter følgende browsere i de nyeste versioner:

    • Edge

    • Google Chrome

    • Safari

    Slet cookies og browserdata

    Hvis du har problemer med at få vist siden korrekt, kan det hjælpe at slette dine cookies og browserdata.

    Tillad cookies

    For at benytte siden kræver det, at du har tilladt cookies.

    Aktiver JavaScript

    For at benytte siden, skal du have aktiveret JavaScript.

    Tillad pop-ups

    Der benyttes pop-ups på d-service. Du skal derfor tillade pop-ups i browseren, for at benytte alle funktioner.

    Benyt den nyeste version af Java

    Opdater til den nyeste version af Java.

    Bestil MitID til d-service

    På MitIDs hjemmeside kan du bestille et MitID og få hjælp til dit MitID.

    For at få adgang til d-service med MitID, skal du benytte et MitID Erhverv, der er tilknyttet et CVR-nummer. Det er ikke muligt at benytte et MitID, der er tilknyttet et CPR-nummer.

    Første gang du logger på med MitID Erhverv skal du oplyse dit navn og kontaktoplysninger. Du vil herefter få oplyst, hvem der er administrator i din virksomhed. Du skal henvende dig til administrator for at få åbnet for den funktionalitet, du skal bruge.

    Er der ikke nogen administrator i din virksomhed, vil du få oplyst, at du skal henvende dig til "danmark" kontor. Det er vigtigt, at du har været logget på med MitID Erhverv og udfyldt dine kontaktoplysninger, inden du kontakter "danmark".

  • Tekniske krav

    Vi understøtter de nyeste styresystemer og er ikke kompatibel med ældre styresystemer end Windows Vista eller Windows Server 2008.

    Vi understøtter fra 7. august 2018 kun TLS protokol i version 1.2, da 1.0 og 1.1 udfases.

MitIDs driftstatus

Du kan følge driftsstatus på MitIDs hjemmeside.

Kontakt os

Har du tekniske problemer, er du velkommen til at skrive til os.