Gå til hovedindhold

Digitale løsninger

Vi har gjort det let for jer at administrere virksomhedens tandforsikring. I indberetter medarbejderne digitalt. Vi ordner resten.

Når I tegner en tandforsikring i "danmark" Erhverv, så skal I ikke bekymre jer om det praktiske. Det sørger vi for. Helt enkelt.

Indberetning af medarbejdere

Hver måned indberetter I de medarbejdere, som skal være omfattet af tandforsikringen. Det gør I via vores selvbetjeningsportal dE-Portalen.

På dE-Portalen kan I:

  • få overblik over, hvilke medarbejdere der er indberettet og dermed er dækket

  • Indberette nye medarbejdere

  • Slette medarbejdere, der ikke længere skal være dækket

  • Få overblik over virksomhedens indbetalinger for tandforsikringen

Velkomstmail til alle medarbejdere

Når I indberetter medarbejdere - også nye - sender "danmark" Erhverv automatisk en velkomstmail med alle praktiske oplysninger om tandforsikringen til de forsikrede.

Alle forsikrede har også adgang til deres egen personlige side, hvor de kan se, hvad de har fået i tilskud, ændre kontonummer for udbetaling af tilskud og meget mere

Sådan fungerer det

  1. Gå til tandlægen

    Fortæl tandlægen, at du har en tandforsikring gennem “danmark” Erhverv, og regningen skal indberettes til "danmark".

  2. Betal regningen

    Når du har betalt regningen, så sørger tandlægen for at indberette regningen direkte til os.

  3. Få udbetalt tilskud

    Efter et par dage får du udbetalt tilskuddet til den konto, du har oplyst.

Log ind og se tilskud