Gå til indhold

Markedsføring

I 2024 havde "danmark" fortsat kampagner med fokus på fordelene ved at være medlem af "danmark". Kampagnerne kunne ses på tv og web-tv samt på de sociale medier. "danmark" var også til stede både i bybilledet med outdoor-plakater og i radiospots. Formålet har været at komme bredt ud til den danske befolkning med vores budskaber. Resultaterne af markedsføringen er positive.
2024 blev også året, hvor vi måtte sætte markedsføringen på pause i en periode i foråret. Det var en planlagt konsekvens ved implementeringen af et nyt it-system. Vi genoptog markedsføringstiltagene igen, så snart det nye it-system var kørende.
De gode erfaringer med vores to podcastserier "Det, du ikke kan se" samt "Noget på Hjerte?" resulterede i to nye sæsoner med hver 10 nye afsnit.



I 2024 havde "danmark" fortsat kampagner med fokus på fordelene ved at være medlem af "danmark".
Nyt & Sundt er Sygeforsikringen "danmark"s sundhedsunivers, hvor vi sætter fokus på sundhed, velvære og livsstil.


I "Det, du ikke kan se" bliver der sat fokus på lidelser, som ikke umiddelbart kan ses. Her har helt almindelige danskere fortalt om deres udfordringer og vej i livet med fx tinnitus, overgangsalder, gigt og meget andet.
I podcasten "Noget på Hjerte?" har vært Ida-Sophia og psykolog Neela Sriis talt med modige unge mennesker om emner eller udfordringer, der fylder i deres liv, fx alkohol, følelser, venskaber mm.
Nyt & Sundt er Sygeforsikringen "danmark"s sundhedsunivers, hvor vi sætter fokus på sundhed, velvære og livsstil. Vi skriver om de udfordringer og glæder, du kan møde i forskellige faser af dit liv. Nyt & Sundt består også af en nyhedsmail, der sendes ud til 650.000 medlemmer fire gange om året.