Digitale løsninger
Vi har gjort det let for jer at administrere virksomhedens tandforsikring. I indberetter medarbejderne digitalt. Vi ordner resten.
Når I tegner en tandforsikring i "danmark" Erhverv, så skal I ikke bekymre jer om det praktiske. Det sørger vi for. Helt enkelt.
Indberetning af medarbejdere
Hver måned indberetter I de medarbejdere, som skal være omfattet af tandforsikringen. Det gør I via vores selvbetjeningsportal dE-Portalen.
På dE-Portalen kan I:
få overblik over, hvilke medarbejdere der er indberettet og dermed er dækket
Indberette nye medarbejdere
Slette medarbejdere, der ikke længere skal være dækket
Få overblik over virksomhedens indbetalinger for tandforsikringen
Velkomstmail til alle medarbejdere
Når I indberetter medarbejdere - også nye - sender "danmark" Erhverv automatisk en velkomstmail med alle praktiske oplysninger om tandforsikringen til de forsikrede.
Alle forsikrede har også adgang til deres egen personlige side, hvor de kan se, hvad de har fået i tilskud, ændre kontonummer for udbetaling af tilskud og meget mere
Sådan fungerer det
-
Gå til tandlægen
Fortæl tandlægen, at du har en tandforsikring gennem “danmark” Erhverv, og regningen skal indberettes til "danmark".
-
Betal regningen
Når du har betalt regningen, så sørger tandlægen for at indberette regningen direkte til os.
-
Få udbetalt tilskud
Efter et par dage får du udbetalt tilskuddet til den konto, du har oplyst.