Gå til hovedindhold

Klagevejledning

Hvis du er uenig i en sag, kan du rette henvendelse til os. Se her hvordan.

Hvis du vil klage

Hvis du er uenig i en afgørelse, som "danmark" Erhverv har truffet i en given sag, anbefaler vi, at du retter henvendelse til den medarbejder, der har behandlet sagen, og redegør for din utilfredshed med afgørelsen.

Hvis du efter denne henvendelse stadig ikke er tilfreds, kan du logge ind med NemID og skrive til os. Du kan også sende et brev.

Send elektronisk

Når du logger ind med NemID, sender du din klage til os via en sikker forbindelse. Du vil modtage en e-mail, når svaret ligger klar til dig. Du finder en vejledning til, hvordan du gør under "Kontakt", når du er logget ind.

Send med almindelig post

"danmark" Erhverv
Att. Den klageansvarlige
Palægade 5, 1261 København K

Hvis du ikke er enig i vores afgørelse

Hvis du, efter vores fornyede gennemgang af sagen, stadig er uenig med os, kan du kontakte Ankenævnet for Forsikring. Yderligere oplysninger og klageskema findes på ankeforsikring.dk.

Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal. Denne klageportal kaldes ODR, som står for Online Dispute Resolution og er en europæisk klageportal, som forbrugere kan anvende til at klage direkte til en virksomhed, der sælger varer eller tjenester på nettet.

ODR-platformen drives af Europa-Kommissionen og administreres i Danmark af Forbruger Europa. Platformen er oprettet for at gøre det nemmere at klage over grænseoverskridende onlinehandler, men ALLE erhvervsdrivende, der sælger varer og tjenesteydelser via internettet, skal linke til portalen.

Klageansvarlig i "danmark" Erhverv

Dipok Don Deb

"danmark" bruger cookies til at samle statistik
For at forbedre hjemmesiden og din brugeroplevelse bruger vi cookies til at indsamle statistik. Hvis du ikke vil acceptere det, så tryk 'Nej tak'. Hvis du derimod accepterer det, så tryk 'Jeg accepterer'. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage på siden om cookies.
Læs mere om cookies